Welcome to my blog :)

rss

Saturday, October 16, 2010

kerana cinta..

cemburu??
ye..mmg aku sgt2 cemburu..
ble aku tgk dea bmsg ngn org len..

bodohkan aku..
ase cemburu pd yg bkn milik aku ag...
hmm...
aku sedey sgt2..
air mate ni laju je menitis...

mmg dea da pergi jauh dr hdp aku..
dea da gembira dgn khdpn dea..
tp aku...??
maseh ag menangisi diri sendiri..
meratapi kesilapan yg bodoh yg aku wat..
ingat kenangan bsame dea dulu..
ingat sume kecurangan yg aku wat..

dan skrg..
rasekan sendiri bila dea xentahkan aku..
menolak aku..
mbuang aku dr khdpan dea..
mmg ase sedey sgt2..

npe mesti mcm ni..??
kwn aku ckp..sbb aku bodoh..!
xpernah mhargai dea..
dan skrg br thegeh2 nk kembali pd dea...
merayu2 cam org gila pd dea..

hmm..
da mmg aku sgt sayangkan dea..
aku bkn tipu..
tulus dr hati aku..
aku mmg sgt sayangkan dea...

aku da buang sume skandal2 aku..
lelaki yg penting dlnm hdp aku...

aku mahukan sany...
mahukan dea kembali dsisi aku..
aku xley teruskan hdp tnpa dea disisi aku..
aku perlukan dea..

npe aku xley terima hakikat ni..
yg aku da kehilangan dea...???

huh.. dulu aku xpernah pon mcm ni..
hilang bf..
cr je yg baru.,..
coz aku tau..
cinta lelaki hnye sementara..
hanye suke mengambil kesempatan..!

tp skrg..
da jd tbalik..
aku yg separuh gila dsbbkan cinta...!

0 comments:

Post a Comment

 
//]]>