Welcome to my blog :)

rss

Saturday, October 16, 2010

hye.. aku telah kembali ag tuk menulis..
bkn aper..
aku mmg nga xde mood nk tulis pape sbnrnye..
aku cb pendam sorg diri..
simpan segala pe yg aku ase n alami..

aku sbnrnye dlm keadaan sedey yg teramat sgt2..
smpai diri aku xterurus..
pelajaran makin terok...
sume kije2 aku byk yg tertangguh...
sume gara2 cinta..

cinta tu mmg indah..
tp ia amat melukakan hati sbnrnye..
sume ni datang dr kesilapan aku sendiri..
aku yg merosakakn sume yg aku ade selame nie..
mhancurkan diri sendiri dssbkan aku tlalu jahil..

aku bknlah seorg yg tlalu baik..
byk kesilapan yg aku wat..

kesilapan yg aku wat mbuatkan diri aku yg merana..
aku tlalu alpa dgn kehidupan dunia..
mengejar keseronak dunia..
smpai lupa pada yg ESA..
aku lupa DIA yg lebih bkuasa diatas setiap sesuatu..


skrg..
aku hdp sendiri..
kehilangan arah tujuan hdp..
aku cb tuk kembali ke jalan yg benar..
aku bmohon pdNya spy diberi petunjuk pd aku..
aku xmahu jauh tpesong dan xmengingati DIA...
mdekatkan diri pdNYa adlh 1 jalan yg tbaik tuk aku..

aku ingin btolkan segala kesilapan yg aku lakukan..
aku sgt2 sedey...
aku sedar aku da jatuh tsungkur..
aku mmg bkn perempuan yg baik..
btpe byk kesilapan yg aku wat..

ya Allah..banyaknye dosaku pdMU..
aku mohon, Engkau ampunkanlah dosa aku..
alanMu..
xmahu bpaling drMu ag..
aku sedang berusaha untuk kembali kejalanNya..

setiap saat,aku bdoa smg dberi petunjuk dan hidayah drNya..

0 comments:

Post a Comment

 
//]]>