Welcome to my blog :)

rss

Monday, October 18, 2010

ingat2 lupe

kehidupan aku da semakin busy..
dgn report n kije2 PSm yg xpenah habis..
tinggal ag 2 minggu tuk anta draft final report PSM1..
hmmm..
aku lum start ag wat report..
tp aku akn sedaya mungkin tuk menyiapkan dgn baik..

slame ni..
aku mlengah2kan segala kijew aku..
dek kerana tensen dgn masalah cinta...
hmm..
smpai skrg aku maseh ag xdpt fokus dgn pe yg aku wat..
bahayanye penangan putus cinta..
hdp aku jd xterurus + terumbang ambing...
n dea..hdp seperti biase dan gembira..
tnpa memikirkan aku..
huh...mmg dea da btol2 buang aku dr hdp dea..

banyaknye kije..
maka...migrain aku slalu dtg silih bganti..
mbuatkan aku semakin tertekan..
aku tpakse menahan saket n siapkan segala kije2 aku yg tertangguh..
pelajaran aku..entah kemana..
emm..
kalo la mama aku tau khdpn yg aku lalui dsini..
aku pasti.. mama pasti xsggup nk tgk keadaan aku..
dea pasti sedey..

sbb tu segala pe yg aku lalui..
aku simpan sorg2...
aku nangis pon sorg2..
tnpe teman bual bicara..
ye..aku sorg2..
xde kawan yg temanni aku..
dr dulu smpai skrg..
segala masalah aku..
aku sematkan sorg2 dlm hati..
xde sape yg tau...

now..
aku mmg sgt2 sibuk...
byk kije perlu dsiapkan..
aku mahu ingat2 lupe ttg dea..
aku cb sedaye upaya..
walaupon jasad aku disini..
tp fikiran aku asyik bsame dea..
emm..
susah nk buang sume tuh..
smpaikan tdo pon..
aku maseh mimpikan dea..
huh..sgt2 tensen...!

tlglah aku Ya Allah..
kuatkan smgt aku...
mmg aku tlalu menyayangi dirinya..
tp..aku xmo semakin tseksa..
bantulah aku....


0 comments:

Post a Comment

 
//]]>