Welcome to my blog :)

rss

Wednesday, March 30, 2011

angry~~

geram sgt2..
ase nk g jumpe bg sepak je..
hish.. mmg dasar jantan xsedar diuntung~~
wat saket hati jew...


hang xtau ka..
aku ni byk nk guna duit~
da la aku tolong hang..
kasi pinjam duit..
hang bjanji nk bayar..
smpai la ni hang x bayar...
huh...
mmg hang xsedar diuntung!!


hang tau x..aku ni nk pi bayar yuran xcukup duit..
pe hang ingt aku ni cop duit ape...
aku ni bukan da kije..
stdent ag maa....
duit pon xdo..
dop mharap mama aku yg tsayang je lor..
ni pon aku xhabaq kt mama aku pasai hang~~


aku ni da la nga serabot..
byk keje yg perlu aku wat..
dr serabot ttg hang~~~
camne lor aku xfkr...
xpasal2 aku xley masuk dwn peperiksaan sbb xbes byr yuran~
hmm mane aku nk mcekau duit ni...
haish..mmg tensen gle~~


aku malas jek nk g wat report polis..
hang tau da 3 bulan aku tunggu duit hangpa...
tp xde lak hang bayaq duit aku...
hurm...
hang ni mmg mnyusahkan hdp org lor...
pi mampuih ag bagus lorh~~~


dush2... 
aku mmg marah sgt2..
smpai xley tahan marah da ni...
ase nk g bunuh hang je saat ni..
bia la org ckp aku kejam..
sik aku sbr je ngn karenah hang~~
mmg hdp hang xkan aman....


hang kata pale hang serabot..
de lak hang pikiaq pale aku yg tsedia serabot..
hang pikir hati hang je..
hati aku, otak aku serabot hang xda lak pikiaq...
ad0yai..
npe lor aku ley bkawan ngn org cam hang!!!
haish...


masalah2...
mcm2 masalah nk kena fkr..
tlg la jgn mnambahkan ag masalah yg tsedia ade..
penat nk memikir sbnrnye...
da xley nk tahan sbar da ni...
hurm...


mmg hang dasar kacang lupekan kulit...
xde kenang jase org langsung!!
pi mampuih la hang ag bgs..
emmmm~~


xdpt nk bfkr da cane nk dapat duit ni...
mcmne care yg tbaik tukmnyelesaikan masalah ni..
de 2 minggu ag sblm exam final...
adoyai..
somebody. please help me...
(@__@)~*~

0 comments:

Post a Comment

 
//]]>