Welcome to my blog :)

rss

Sunday, November 14, 2010

bBy..

Rayyan Adha diberi name...
sempena kedatangan aidil adha tahun ni..
berat 3.1 kg..
dlahirkan pd 13 Nov 2010..
jam 11 a.m d hospital sungai buluh..
bby yg sgt2 comey..
cian pyah.. melahirkan rayyan dlm pembedahan..
pasti perit kan..
tulah pengorbanan seorg ibu...

td ptg aku g melawat dea ngn mama n abh..
aku belikan bj bby kt amway shop..
geramnye bile tgk rayyan..
hmm bilelah turn aku kan..
hikhikhik..
bf pon xde..
da xde sape yg sudi..
ngeee~~~
sbr je la..
dea pon da buang aku dr hdp dea..
da xtau nk wat cane ag..

walau cane pon.. aku tetap sayangkan dea..
aku tau episod cinta aku ngn dea da lame berakhir..
sesenang tu dea mlupakan aku kan...
hmmm...

bkisah ttg bby rayyan ni..
mase aku dtg td..
kije dea sik tdo jek..
hahahaa..

pe ag.. aku pon kejot gak dea bgn..
kalo x..cane nk mek gmbar kan..
mate dea sik buka tutup jek..
cam xmo bg aku mek pic dea..
hikhik..

aku xkesah.. aku kejot gak dea smpai bgn..

so ni pic dea..
sgt comel kan..??




 

0 comments:

Post a Comment

 
//]]>